Projekt Eellugu Marsruut Uudised Toetajad Rentimine Külalisteraamat Logi Meedia Üles Avalehele

Lennuki logiraamat (28.02.2001) < EELMINE | JÄRGMINE >

Laine kõrgus: 1 m
Nähtavus: miili
Õhurõhk: 992 mb

Meie reisi järjekordne etapp alapealkirjaga "Kuidas karastus teras, I osa" jätkub. On halbu ja häid uudiseid.
Hea uudis on see, et täna kell 4.44 ületasime põhjalaiusel 50.42.3 Greenwichi ehk 0-meridiaani. Seega oleme üle pika aja taas idapoolkeral.
Halb uudis on aga see, et Vana jätkuvalt ei soosi meid. Eile hommikul pööras tuul lõunasse ning päeva peale itta ja hiljem kirdesse. Selle tagajärjel on meil taas kord võimalus lihvida oma roolimistehnikat tihttuulekurssidel ja miilid kodusuunal vähenevad väga visalt. Kuna krüssukurss meid hommikuks Inglismaa randa ajas, otsustasime kasutada võimalust ning kiiresti täiendada oma kokkukuivanud proviandi- ja kütusevarusid. Põikasime sisse Newhaveni nimelisse
väiksesse linnakesse. Otsad kinnitasime lumesajus kell 7.40.
Meeskond jagunes töörühmadesse ja 12.40 lahkusime hingelist, kehalist ja materiaalset kosutust saanutena taas merele külma ja niiskust trotsima.

<< TAGASI

© Thetis MTÜ; 1999, kõik õigused reserveeritud.