Projekt Eellugu Marsruut Uudised Toetajad Rentimine Külalisteraamat Logi Meedia Üles Avalehele

Lennuki logiraamat (29.01.2001) < EELMINE | JÄRGMINE >

Laine kõrgus: 1.5 m
Nähtavus: 5 miili
Õhurõhk: 1011 mb

Üleile hommikul kergitasime Banjuli reidilt ankru üles ja liikusime sadamakai äärde, et mugavamalt provisioneerida ja kütust varuda. Mõned tunnid kätega vehkimist Banjuli kireval turul ja see
töö sai tehtud. Nii et õhtu eel võisime kursi merele võtta. Kaile jäi meile järele lehvitama kümmekond rõõmsatujulist neegripoissi sadamapuksiiri Juffureh meeskonnast. Enamusega neist olime päris headeks seltsimeesteks saanud. Paraku tumestas meie muidu häid suhteid teadmine, et tõenäoliselt üks neist hiilis meie esimesel
Gambia ööl Lennuki pardale ja võttis luba küsimata kaasa laptop-arvuti ja muud pudi-padi, kaasa arvatud VLÜ plaadi "Miljuneer". Nõnda et kui tulevikus keegi Gambiasse satub ja tuttvaid meloodiaid ümisevat neegripoissi kohtab, siis tasub ettevatlik olla.

Esimese hooga me väga kaugele ei purjetanud. Jäime kaldast 15 miili kaugusele ankrusse, et anda kaptenile viimane võimalus pisut ilmamere
setteid uurida. Eile õhtuks oli ka see töö tehtud ja praeguseks hetkeks oleme juba sadakond miili Assooridele lähemale saanud.
Esialgu, umbes 25 põhjalaiuseni, purjetame kirdepassaadi vööndis, mis meie jaoks tähendab pikka sõitu paremal halsil tihttuules.
Nii siis õpime jälle viltu elama.

<< TAGASI

© Thetis MTÜ; 1999, kõik õigused reserveeritud.